چگونه سایت هایی را که در اولین نتایج گوگل ظاهر می شوند غنی کنیم؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

چگونه سایت هایی را که در اولین نتایج گوگل ظاهر می شوند غنی کنیم؟
بدیهی است که همه مانند شما قالیشویی را پیدا می کنند. همه این افراد معمولاً برای برقراری تماس به سه گزینه اولی که در گوگل می بینند مراجعه می کنند.
طبق آمار منتشر شده توسط گوگل، بیش از 30 درصد افراد روی اولین نتیجه کلیک می کنند و اگر به سایتی با قیمت مناسب برخورد کنند، با همان مجموعه کار می کنند و بقیه افراد به نتایج آن مراجعه می کنند. بیا. برای بررسی قیمت یا سایت های دیگر، و معمولا کسی. آن طرف گوگل فقط تحت شرایط بسیار خاص و محدود پیش می رود!
یک مثال واقعی از اینکه چگونه صفحات برای اولین نتایج گوگل غنی تر می شوند
حالا بیایید یک محاسبات ساده انجام دهیم، اگر کلمه قالیشویی 1500 بار در روز جستجو شود، معمولا 80 درصد از آن جستجوها تلفن همراه است و حدود 30 درصد از این 1500 جستجو روی گزینه اول کلیک کنید. 500 نفر در یک روز وارد اولین نسخه از نام فرش شدند و شسته شدند.
اگر از این 500 نفر فقط 100 نفر تصمیم بگیرند فرش خود را به این مجموعه اهدا کنند و برای هر قالیشویی فقط 200 هزار تومان دریافت کنند:
100 برابر 200 هزار تومان = 20 میلیون تومان ضربدر 30 = 600 میلیون تومان
در این مثال یک قالیشویی با رسیدن به رتبه اول گوگل 600 میلیون تومان درآمد دارد، این سئو می تواند یک گروه یا یک فرد را ثروتمند کند.
مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که تعداد جستجوها از تعداد ذکر شده در مثال بیشتر است و احتمال اینکه از 500 نفر فقط 100 نفر ثبت سفارش کنند و در نهایت سود محاسبه شود بسیار کم است. بسیار کوچک در نظر گرفته می شود. در یک مثال واقعی، سود معمولاً بسیار بیشتر از این اعداد است.
مثلا آژانس مسافرتی ماهیانه 100 میلیون تومان برای تبلیغات در گوگل می پردازد و حاضر است صدها میلیون تومان برای رتبه بندی برای ترمی مانند تور مشهد هزینه کند.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: